marknadsföring.

hur och var vill du synas och höras?

marknadsföring i olika kanaler.

Det finns många olika sätt att marknadsföra sig på både sett till hur du kommunicerar ditt budskap och var. Med vårt omfattande utbud av kanaler kan vi lätt hitta en kombination av kanaler som passar dig och ditt företag bäst för att du ska nå maximalt resultat utifrån din marknadsföringsbudget.

Adwords

google ads.

Är den samlade benämningen på annonsering som sker i Googles kanaler, vilket omfattar sökordsannonsering, Google Shopping, displayannonsering i Googles kanaler samt videoannonsering på Youtube.

SocialaMedier

sociala medier.

Ett bra sätt att nå ut till både kärnan av din målgrupp och den större massan är att annonsera i sociala medier. Vi kan erbjuda annonsering i Facebook, Instagram, Snapchat och LinkedIn.

Programmatiskt

programmatiskt.

Det är benämningen på automatiserad annonsering som visas på hemsidor och i appar som vi, i samråd med dig, väljer ut för att nå ut till en relevant målgrupp för din verksamhet.
AnalysStrategi

analys & strategi.

Behöver du hjälp med att sätta planen för din marknadsföring innan själva utförandet tar vid? Inga problem, vi har lång och bred erfarenhet av att hantera kommunikationsplaner, medieplaner och marknadsföring i den stora benämningen.
radio

radio.

Genom annonsering i de kanaler vi förfogar över når du ut till över 5 miljoner lyssnare – varje vecka. Det är ett tacksamt sätt att både uppmärksamma kortsiktiga kampanjer och att bygga varumärkeskontinuitet över längre tid.
dooh

ooh/dooh.

Out Of Home (OOH) och Digital Out of Home (DOOH) representerar reklamytor som är placerade ute i skyltfönster, på fasader, på flygplatser och andra platser. Vi kan erbjuda ditt företag dessa ytor i både digital och analog form.

Scroll to Top

bli kontaktad.

boka in ett kostnadsfritt uppstartsmöte