dooh
bygg varumärke med utomhusreklam och digitala skyltar
Förkortning står för Digital Out Of Home och omfattar annonsytor som är placerade vid arenor, skyltfönster, på flygplatser eller på andra ställen där många människor passar dagligen. Tack vare sina strategiska placeringar och möjlighet till rörliga reklambudskap är det ett perfekt sätt att väcka intresse och nå ut med ditt budskap till en bred målgrupp

hur köper jag DOOH media?
Vi hjälper våra kunder och samarbetspartners att upphandla DOOH både nationellt i Sverige men även i norden.
Mediet går att upphandla både genom distributörer av nätverk men vi kan även köpa programmatic DOOH. Det betyder att vi kan synka din utomhusbokning med t.ex. bannerannonsering och ljud.
Budskapen stöds av högkvalitativ och dynamisk digital teknik, maximerad med realtidsfunktioner för att ge konsumenterna en on-the-go upplevelse.
DOOH omfattar en mängd olika skärmformer, storlekar och nivåer av interaktivitet. Man skulle kunna säga att det är det perfekta hybridmediet för att synas där din målgrupp rör sig dagligen.
Vanliga användningsområden för DOOH är events, produktreleaser, utförsäljningar och employer branding. Allt för att nå en bred massa med ett medie som kompletterar övriga kommunikationsinsatser.
Vill du veta mer om vilka nätverk som finns och vilka DOOH-ytor vi når? Kontakta oss så berättar vi mer.
fungerar som en byrå, känns som en kollega
Vill du ha hjälp?
Här tar vi första steget mot att tillsammans skapa bättre marknadsföring. kontakta oss så hör vi av oss inom 48h och berättar hur